Algemeen
Voor een handelsonderneming ondernemend in de jachtbouw zijn wij op zoek naar een
allround binnendienst medewerker voor 20 – 24 uur per week.
Een leuke, afwisselende baan waardoor geen dag hetzelfde is! Jij bent het aanspreekpunt voor klanten & leveranciers en ondersteunt het team in alle facetten van de binnendienst. Dit is een rol waarvoor je allround moet zijn, goed moet kunnen schakelen en stevig in je schoenen moet staan.
Tijdens je werkdag komen de volgende taken op je pad:
-
email verwerken: opstellen van e-mails, opvolgen van leads, etc.
-
aannemen van de telefoon
-
onderhouden van contacten met internationale leveranciers
-
beheren social media
-
bezoeken van beurzen & klanten samen met de eigenaar
-
beheren CRM
-
opstellen van inkoop – order en verkoopproces
-
opstellen van offertes, voortgang verkoopproces bewaken
-
bewaken bestellingen
en alle bijbehorende taken.
Wij zoeken een leuke, spontane allrounder die communicatief vaardig, snel kan schakelen en pro actief is. Ben je klantgericht, commercieel en vind je het geen probleem om ook alleen te werken. Tevens beheers je zowel de Nederlandse als Engelse taal goed in woord & geschrift en ben je flexibel inzetbaar.
Ben jij de topper die wij voor deze functie zoeken?
Solliciteer bij KR Personeel en wij helpen je snel verder!
Informatie
Locatie | Groningen |
---|---|
Branche | Administratief / secretarieel, Commercieel / verkoop |
Benodigde opleiding | MBO |
Klaar om je eigen uitzendbureau te starten?
- In 5 stappen naar je eigen uitzendbureau
- Alle informatie die je nodig hebt
- Volledig gratis te downloaden