16-02-2024 15:29
Referentie:1337899894
Algemeen
Voor een bedrijf in de regio Boxmeer is Canjers Personeelsbemiddeling op zoek naar een administratief medewerker. In deze functie ga jij je allround bezig houden met de administratieve taken binnen dit bedrijf. Het gaat hier om een tijdelijke vervanging van ziekte waardoor de duur van de opdracht onbekend is.
Wat ga je doen:
- Alle voorkomende administratieve taken.
- Verzamelen en inboeken gegevens.
- Data vergelijken en verwerken.
- Klantgegevens aanpassen en verwerken.
Wat neem je mee:
- Voor deze functie is het belangrijk dat je administratieve ervaring hebt opgedaan.
- Je bent flexibel, enthousiast en kan accuraat werken.
- Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en kan goed zelfstandig aan de slag.
Wat bieden wij:
- Een parttime baan binnen een leuke en stabiele organisatie. (16 tot 20 uur).
- Een salaris van € 2500/ € 3000 bruto per maand op basis van een fulltime werkweek.
- Op basis van een fulltime werkweek ontvang je 25 vakantiedagen en heb je recht op een jaarlijkse uitkering van het brutoloon van 1% en een eventuele winstdeling.
- Uiteraard bouw je ook vakantiegeld op evenals pensioen en ontvang je een reiskostenvergoeding.
- Deze baan is ter vervanging van een zieke collega waardoor de duur van de opdracht nog niet bekend is. Klant geeft aan dat er regelmatig kansen voorbij komen om binnen dit bedrijf te kunnen blijven werken.
Interesse, reageer snel dan ben je volgende week al aan de slag.
Informatie
Locatie | Boxmeer |
---|---|
Branche | Productie / industrie |
Benodigde opleiding | Geen |
×
Klaar om je eigen uitzendbureau te starten?
- In 5 stappen naar je eigen uitzendbureau
- Alle informatie die je nodig hebt
- Volledig gratis te downloaden