Algemeen
Mooie vaste baan voor een (Commercieel) service coördinator!
In deze functie ben je verantwoordelijk voor de offertestroom binnen 2 bedrijven. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen, nabellen en opvolgen van offertes.
De functie kent administratieve, commerciële en technische aspecten. Je fungeert als vraagbaak voor klanten en collega’s.
Werkzaamheden die je gaat uitvoeren zijn o.a.:
- Opstellen, nabellen en opvolgen van offertes;
- Verzenden van mailings;
- Registreren en verwerken van orders;
- Registreren en afhandelen van klachten;
- Verzamelen van gegevens over markten en /of mogelijke klanten;
- Bewaken van de (repeterende) contractwerkzaamheden.
Wie zoeken wij?
Je vindt het leuk om in een operationele omgeving te werken en het is belangrijk dat je affiniteit hebt met techniek. Je denkt in oplossingen en je gaat resultaatgericht te werk. Je hebt een positief kritische en klantgerichte houding. Wat zoeken wij nog meer?
MBO werk- en denkniveau
Overtuigingskracht
Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
Wat wij bieden:
Je komt te werken in een leuk, professioneel bedrijf met een informele sfeer. Je salaris wordt bepaald op basis van opleiding en ervaring en daarnaast bieden wij goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
**
Interesse?**
Stuur ons je gegevens of bel KR personeel voor meer informatie!
Informatie
Locatie | Hoogezand |
---|---|
Branche | Administratief / secretarieel, Commercieel / verkoop |
Benodigde opleiding | MBO |
Klaar om je eigen uitzendbureau te starten?
- In 5 stappen naar je eigen uitzendbureau
- Alle informatie die je nodig hebt
- Volledig gratis te downloaden